اخبار ویژه

دیدار صمیمی استاندار قم با تعاونگران استان

کد خبر : 5514
دوشنبه 29 شهریور 1395 - 11:45

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان قم :

استاندار قم در نشست با تعاون گران استان با اشاره به سهم پر رنگ بخش تعاون در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: تعاونی ها باید در سیاستگذاری‌های خود به ارکان اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشند.
سید مهدی صادقی استاندار قم در اولین جلسه ستاد عالی هماهنگی امور توسعه و تعاون استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تبریک هفته تعاون به تلاش گران عرصه تعاون اظهار کرد: چارچوب اصلی توسعه شرکت های تعاونی باید حرکت در مسیر اجرای قانون باشد.
صادقی با اشاره به لزوم ارائه راهکارهای عملی در مسیر توسعه تعاونی ها، افزود: مدیران با جدیت مراحل قانونی و سیر اداری کار برای تأسیس و فعالیت شرکت های تعاونی را هموار کنند.
وی تاکید بر لزوم قانونمداری شرکت های تعاونی افزود: هرگونه فعالیتی در قالب شرکت تعاونی می بایستی در چارچوب قوانین و مقررات انجام و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد شود.
استاندار قم همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: چارچوب وظایف هر بخش از جمله تعاون در حوزه اقتصاد مقاومتی باید تعیین شود.
وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت اقشار مختلف جامعه است خاطرنشان کرد: با اصلاح نگاه ها و پرهیز از پیچیدگی های قانون، می توان زمینه رفع مشکلات را فراهم کرد.
نماینده عالی دولت با اشاره به لزوم تلاش برای ایجاد زیرساخت های توسعه اقتصاد روستایی، اضافه کرد: حمایت از شرکت تعاونی های روستایی و دهیاری ها با استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و تقویت این تعاونی ها امری ضروری است.

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه