اخبار ویژه

جلسه بصیرتی بسیجیان شرکت پنگوئن پلاست

کد خبر : 21685
سه شنبه 24 بهمن 1402 - 10:22
جلسه

جلسه با موضوع « ایران قوی » با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم حجت الاسلام والمسلمین اکبری آغاز شد . 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفتند : اگر انقلاب با تمام گرفتاری‌ها و سختی‌ها توانست ۴۵ سال از عمر خودش را سپری کند، بدلیل عمل والای مردم بزرگ، قهرمان و اهل باور ایران است که امام خمینی(ره) در مصداق این ملت گفتند که مثل آنان حتی حضرت رسول اعظم(ص) در حجاز و امیرالمومنین(ع) در حکومت خودشان نداشت.

ایشان با بیان اینکه محبوب‌ترین جوانانی که با حضرت مهدی(عج) پیوند می‌خورند، ایرانیان هستند، عنوان داشتند : دشمن متوجه آن شده است که اگر این انقلابِ جوانِ ۴۵ ساله بخواهد ادامه دهد، محو خواهند شد و آنان برای اینکه محو نشوند، جامعه را به سمت و سوی دیگری می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کردند : در جنگ غزه، جبهه مقاومت یقینا پیروز است چرا که آنها با اراده‌ الهی و توکل رژیم صهیونیستی را که ادعای چهارمین ارتش قدرتمند جهان را داشت ضمن شکستن هیمنه پوشالی آن، ۶ ساعت در پادگان آنها نفوذ کردند.

پس از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم جناب سرهنگ اکبری مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخنجات استان قم شروع به سخنرانی کرده و فرمودند :

انقلاب اسلامی متاثر از حرکت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در سال ۶۱ هجری قمری است و حلقه اتصال اسلام ناب محمدی (ص) با ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد . 

ایشان افزودند : 

جهت اعتلای انقلاب و پرچم جمهوری اسلامی نیازمند حضور همه جانبه و پرشور مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن ، انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو میباشد . 

پس از سخنرانی جناب سرهنگ اکبری ، فرزندان نوجوان و نونهال بسیجیان به روی جایگاه آمده و سرود حماسی خواندند و از دست مسئول سازمان هدایایی دریافت نمودند .

 

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه