اخبار ویژه

تولید شیرآلات خانگی و اتوماتیک به دست توانمند متخصصین ایرانی در شهرک صنعتی شکوهیه

کد خبر : 5189
چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 11:22

شرکت بلندا به عنوان اولین تولیدکننده شیرآلات اتوماتیک در ایران از سال 1374 تاکنون مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت دانش بنیان با بومی سازی فناوری ساخت شیرآلات فوق توسط متخصصان داخلی و تولید شیرهای متناسب با شرایط محیطی ایران ، محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه کرده است.

از مهمترین ویژگی های شیرآلات اتوماتیک بلندا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 - بیش از  70 درصد  صرفه جویی در مصرف آب و انرژی

 - 100 درصد  بهداشت به دلیل عدم تماس مستقیم دست با شیر و جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار

 - 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان تمامی شیرآلات اتوماتیک

شرکت بلندای صنعت مفتخر به دریافت استاندارد بین المللی ISO9001:2008 از انگلستان و گواهینامه صادرات به اروپا (CE) گردیده است و با توجه به تدوین استاندارد ملی شیرآلات اتوماتیک در سال 1391 ، بلندا اولین و تنها تولید کننده شیرآلات الکترونیکی با نشان استاندارد در ایران می باشد.

همچنین این شرکت افتخار طراحی، ساخت و نصب شیرآلات اتوماتیک حرم مطهر امام رضا (ع) ،حرم مطهر حضرت معصومه(س)، عتبات عالیات، اماکن زیارتی و سیاحتی، شهرداری ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز مهم اداری در سراسر کشور را در سوابق کاری خود ثبت نموده است.

با توجه به همکاری گسترده شرکت بلندا با شرکت آب و فاضلاب و معرفی این شرکت، به عنوان مجری طرح خرید شیرآلات قدیمی و تعویض آن با شیرآلات الکترونیکی ، (خرید شیر قدیمی حدودا به قیمت 500000 ریال) آمادگی خود را جهت تعویض شیرآلات اعلام می دارد .

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه