اخبار ویژه

کم شدن 100 کیلو گرم در روز از ضایعات فیلم های تولیدی در شرکت پنگوئن پلاست

کد خبر : 6906
چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 09:08

با همت و تلاش فرمانده پایگاه مقاومت کارگری حضرت ابوالفضل (ع) در شرکت پنگوئن پلاست ضایعات فیلم های تولیدی جهت چاپ به پایین ترین سطح خود رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان قم:

با همت و تلاش فرمانده پایگاه مقاومت کارگری حضرت ابوالفضل (ع) در شرکت پنگوئن پلاست ضایعات فیلم های تولیدی جهت چاپ به پایین ترین سطح خود رسید .

به گفته فرمانده این پایگاه ، طرح مذکور توسط برادران  بسیجی جناب آقای  ید ا... سیدی مقدم فرمانده پایگاه برادر محمد رضا مه آبادی عضو شورای پایگاه  و برادر مهدی حسینعلی گل  از اعضای پایگاه  صورت پذیرفته است در ادامه ایشان بیان داشتند  :

این طرح با توجه به فرمایشات امام عزیزمان در خصوص تولید  در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل صورت پذیرفت  که با توجه به ضایعات بالای فیلم های تولیدی جهت چاپ و بالا بردن کیفیت در این راستا اینجانب به همراه تعدادی از پرسنل بسیجی این شرکت طرحی را دادیم که به موجب آن فشار باد توسط یک دستگاه فشار شکن از 6 بار به 1 الی 2 بار کاهش یافت که طی دو ماه آزمون و خطا   و تست  گرفتن نتایج ذیل به دست آمد:

جلو گیری از شکستن سرشفت وایندر به علت فشار زیاد باد
پایین آمدن دور اینورتر  از 35 به 20
بالا رفتن عمر غلطک ها ی لاستیکی
بالا رفتن کیفیت فیلم تولیدی
کاهش ضایعات تقریبا به میزان 100 کیلو گرم  بصورت روزانه

لازم به ذکر است که فرمانده پایگاه مذکوربرادر سیدی مقدم از طرف مدیریت کارخانه به مبلغ دو میلیون تومان مورد تشویق قرار گرفته است که ایشان نیز این مبلغ را به صورت کامل در بین همه افراد سالن تولید تقسیم نموده

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه