اخبار ویژه

پایگاه نمونه حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی شهرک صنعتی شکوهیه معرفی شد .

کد خبر : 10823
شنبه 12 اسفند 1396 - 09:19

به گذارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری :

در آخرین جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی در سال 1396 با ارزیابی عملکرد پایگاههای بسیج این حوزه توسط بازرسی حوزه و جمع بندی نمرات پایگاههای بسیج تابعه پایگاه بسیج کارگری حضرت ابوالفضل (ع) از شرکت پنگوئن پلاست با کسب نمره 94.5 با بیش از 80 گزارش عملکردی در زمینه های مختلف ورزشی ،علمی، اردویی و صالحین به مقام اول دست یافت که از این پایگاه و فرمانده محترم آن طی لوح سپاسی در جمع فرماندهان پایگا های مقاومت بسیج کارگری حوزه شهید برونسی و مربیان حلقه های صالحین این حوزه قدر دانی به عمل آمد. که متن این لوح سپاس به شرح ذیل می باشد:

((لوح سپاس))

پایگاه مقاومت بسیج کارگری حضرت ابوالفضل (ع)  - شرکت پنگوئن پلاست

بی تردید شکوفایی ،ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزاسلامی مان ،مرهون زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر شما بسیجیان در عرصه صنعت با تکیه بر ایمان به خدا متعال، روحیه جهادی و خدمت صادقانه و بی منت به خلق خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. درود بر شما و كساني كه نام خود را با گلواژه مقدس بسيج زينت داده اند و با حضور خود در بسيج دهها ميليوني اميد دشمنان نظام جمهوري اسلامي را به يأس مبدل كرده‌اند.

بدينوسيله مراتب سپاس خود را نسبت به کلیه عزیزان بسیجی آن پایگاه كه نمونه سال 1396 از طرف حوزه مقاومت  بسیج کارگری شهید برونسی معرفی شده اند را درآستانه آغاز شکوفا شدن بهار هستی  اعلام نموده، رجاء واثق دارم با عنايت خاصه حضرت وليعصر(عج)        و تحت زعامت فرمانده معظم كل قوا حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه‌اي مدظله همچون گذشته در پاسداري از ارزشهاي انقلاب اسلامي موفق و منصور باشيد.

سعادت و موفقيت روزافزون شما عزیزان بسیجی را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

      فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری  شهید برونسی  سازمان بسیج کارگری سپاه علي بن ابي طالب(ع)

                  برادر  پاسدار             جواد بداقی

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه