اخبار ویژه

ششمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان قم برگزار شد

کد خبر : 7355
یکشنبه 15 اسفند 1395 - 14:31

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان قم:

ششمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال صبح امروز به ریاست  مهندس رضوی  رئیس سازمان مدیریت، برنامه و بودجه و دبیری مهندس مصطفی کاویانی سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیران بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی استان در سالن سازمان مدیریت، برنامه و بودجه استان  تشکیل شد.

کاویانی سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به مصوبات این نشست به ابلاغ اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: سهم تسهیلات قرض الحسنه پشتیبان مشاغل خانگی برای استان قم 24میلیارد ریال تخصیص یافته که سهم هر فرصت شغلی پنج میلیون تومان، می باشد. کل دستگاههای اجرایی استان از جمله کمیته امداد امام خمینی( ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل بهزیستی، صنعت معدن تجارت،  فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی در این زمینه از روز شنبه طرحهای پشتیبان خود را پس از ثبت نام در سایت و تکمیل مدارک و صدور مجوز می توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم ارسال نمایند.

وی در ادامه به نحوه اجرای طرح تکاپو پرداخت و گفت: تبیین و تشریح طرح توسعه کسب و کار  و اشتغال پایدار توسط وزارت متبوع به کارگزار در قم واگزار گردیده تا با استفاده از آخرین تجارب بدست آمده در کشورهای مختلف و سازمانهای بین المللی و مبتنی بر ویژگی های بومی مناطق مختلف استان و کشور، برنامه توسعه اشتغال پایداردر استان قم را برنامه ریزی و پیگیری نمایند

 

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه