اخبار ویژه

ساختمان اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم به محل جدید انتقال یافت.

کد خبر : 4815
یکشنبه 16 خرداد 1395 - 11:44

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان قم :

اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم به آدرس 75 متری عماریاسر بلوار تعاون، مجتمع ادارات  انتقال یافت.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم؛خانم جیریایی مدیر روابط عمومی گفت:  با توجه به انتقال ساختمان اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم  مردم شریف شهرستان قم از این پس برای انجام امور اداری خود می توانند به آدرس 75 متری عماریاسر بلوار تعاون، مجتمع ادارات، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم مراجعه کنند.

وی افزود : ساختمان شهرستان در سال 91 به مدت سه سال واگذار گردید و پس از این مدت باتوجه به مصوبه اول اسفندماه 1394مجدد ساختمان فوق در اختیار این اداره کل قرارگرفت.

جیریایی افزود:  علی رغم مشکلات ادغام در کاهش فضای خدمت رسانی مطلوب در ساختمان مرکزی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان که موجب افزایش تداخل وظایف صف و ستاد به ویژه در مسایل و مشکلات مسکن مهر که در آن زمان در اوج قرار داشت و سایر الزامات اداری، این اداره کل با هدف اجرای مصوبات مراجع عالی استانی، ایجاد و تقویت تعامل، همکاری و همدلی در استان و بین دو اداره کل، طی صورت جلساتی که توسط هر دو دستگاه امضاء شد، ساختمان مذکور را به صورت امانی واگذار نمود. 

وی افزود: در سنوات بعد 1392 تا 1394، علی رغم پی گیری ها و مکاتبات مکرر این اداره کل مبنی بر نیاز به ساختمان مزبور، کارگروه فضا و ساختمان استان برای دو سال دیگر ( پایان 1394) ساختمان را بطور موقت و مشروط در اختیار آن اداره کل قرار داد.

جیریایی در ادامه با اشاره به ضرورت های فنی و اجتماعی ایجاد مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم در محدوده درون شهر را خدمت رسانی بهتر و موثرتر به مردم خدوم و شریف استان قم به ویژه قشر زحمت کش جامعه کار، تلاش و تعاون که عموماً اقشار آسیب پذیرهستند دانست و گفت: در حال حاضر مراجعان کثیری (بیش از 40000 نفر در سال) با تحمل مشقات و هزینه های زیادی از جمله، پیمودن بیش از 9 کیلومتر به خارج از محدوده مرکزی شهر و بیش از 25 کیلومتر از شهر پردیسان (غالب مراجعین مسکن مهر این اداره کل) در جاده قدیم قم تهران که محوری بین المللی و ترانزیت با عبور خودروهای سنگین و تردد کارخانجات این مسیر به ویژه شهرک صنعتی شکوهیه است، خدمات خود را در ساختمان ستادی اداره کل واقع در جاده قدیم قم – تهران دریافت می دارند.

جیریایی در پایان با اشاره به  تعدادی از سوانحی که در مسیر تردد کارگران به این اداره کل رخ داده است گفت: متاسفانه تا کنون تعدادی از همشهری های عزیز در این مسیر دچار سوانح دلخراش رانندگی شده، فوت یا مصدوم  شده اند و از سویی این ترددهای طولانی موجب هدر رفت انرژی واتلاف وقت شده است. لذا استقرار مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قم در محدوه شهری علاوه بر الزامات اداری، ضرورتی اجتماعی و فرهنگی می نماید.

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه