اخبار ویژه

دیداروزیرتعاون کارو رفاه اجتماعی با آیت الله العظمی نوری همدانی

کد خبر : 1985
دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 11:39

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری :

عصر روز شنبه وزیر کار تعاون ورفاه اجتماعی به همراه معاونین این وزارت خانه ، جناب آقای مهندس بازوند مدیر کل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی وعضو شورای اندیشه و هم فکری بسیج کارگری، جناب آقای بداقی مدیر ارشد سازمان بسیج کارگری استان قم  و تشکلات کارگری و کارفرمایی با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار کردنند

در این دیدار آیت‌الله العظمی نورهمدانی:
اجرای طرح بیمه سلامت را از اقدامات مهم و ارزشمند علی ربیعی دانست و با تاکید بر اینکه گزارشی که ارایه دادید از سر اخلاص بوده است٬ گفت: روحانی با تلاش خود دولت خدمتگراری ایجاد کرده است که شما از جمله این خدمتگزاران هستید. من از گذشته با عملکرد جنابعالی آشنا بودم و امروز با گزارشی که ارایه دادید از دوستان من محسوب می‌شوید.

آیت الله نورهمدانی در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: خداوند به شما توفیق داده در جایگاه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با این وسعت کار و با اخلاص دلسوزی و با درک رنج‌های مردم مشغول به کار شوید و این لطف خدا به شما است و معتقدم به همین دلیل کارهای شما همه عبادت محسوب می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه چندکار در حوزه وزارت خانه بسیار مهم‌تر هستند٬ ابراز کرد: ایجاد کار و اشتغال از مهمترین کارهای شما است و درنزد خداوند نیز این کار به عنوان برجسته ترین کارها یاد شده است.

وی افزود: این که در روایات داریم پیامبر اسلام دست کارگر را بوسید نه این است که دست کارگر را ببوسد بلکه منظور این است که پینه دست کارگر یعنی نتیجه کار را می بوسد تا مردم بداند  نتیجه کار و کارگر وکارمند چقدر اهمیت دارد و با ارزش است.

آیت‌الله نورهمدانی خطاب به ربیعی با بیان اینکه اجرایی کردن طرح بیمه سلامت یکی از اقدامات بسیار مهم جنابعالی برای ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و اجتماعی جامعه است گفت: بسیاری از مردم برای اجرای این کار دغدغه داشتند اما خوشبختانه با اجرایی شدن طرح بیمه سلامت دغدغه افراد محروم تا حدودی برطرف شد.

وی اظهار کرد: فعالیت سازمان بهزیستی و کمک به زیر مجموعه و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد و امیدواریم در این زمینه هم موفق باشید.

این مرجع تقلید اضافه کرد: امیدواریم همانند همه بخش‌ها به حوزه تعاون نیز توجه شود تا تولید در کشور رونق گیرد.

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه