اخبار ویژه

جلسه حلقه صالحین مربی و سرگروه های صالحین درمشهد مقدس

کد خبر : 8146
شنبه 20 خرداد 1396 - 09:09

به گذارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان قم :

جلسه حلقه صالحین مربی با سرگروه های صالحین حوزه شهید برونسی شهرک صنعتی شکوهیه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس با حضورمسئول محترم سازمان بسیج کارگری جناب سرهنگ مرادی فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی برادر بداقی ومربی حلقه حاج آقای نصیری و اعضای آن  حول سه محور اعتقادی، بصیرتی و مدیریتی برگزار گردید .

در نخستین جلسه که در صحن و بارگاه آن امام رعوف برگزار شد مسائل اعتقادی و معرفتی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که در این خصوص با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان جاج آقای نصیری به مبحث روزه داری و وفواید آن و دلایل اینکه چرا باید روزه گرفت از آیات و روایات پرداختند ایشان در ادامه به ماههای مبارک اشاره نمودند و گفتند چهار ماه رجب ،محرم ، شعبان و رمضان  اعیاد مبارک هستند که خداوند فرموده است رجب ماه من است شعبان ماه پیامبر من است و رمضان ماه امت پیامبر من است  ایشان در ادامه اضافه نمود حتی خوابیدن و نفس کشیدن در ماه رمضان عبادت است .

در دومین جلسه محور مورد بحت مباحث بصیرتی و سیاسی بود که حول محور انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، برجام و اثرات آن  بر زندگی مردم  و چرخه  اقتصادی جامعه  مطرح گردید . ایشان موضوع برجام و هسته ای ایران را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری یک دستاویز برای مقابله با انقلاب اسلامی بر شمردنند و فرمودند همان طور که مقام معظم رهبری فرمودنند دشمن با اصل نظام و اصول اعتقادی ما مشکل دارد اگر امروز مسئله برجام حل شود فردا حقوق بشر ،سایت موشکی و .... را دشمن پیش خواهد کشید .

همچنین آخرین جلسه حلقه مربی با سرگروههای صالحین در سومین روز از اقامت اعضا در مشهد مقدس با هدف مدیریتی و مشخصات یک مدیرکارآمد از نظر مولای متقیان حضرت علی (ع) مورد بحث قرار گرفت که ایشان یک مدیر لایق را اینگونه بر شمردنند :

1*.مدیر خوب کسی است که توانمند بود و خود ضعیف نباشد .2*. دارای حسن مدیریت باشد 3*. قاطع باشد 4*. نفوذ کلام داشته باشد 5*. آگاه به زمانه باشد 6*. مدیر خوب باید دور اندیش باشد 7*. از افراط و تفریط بپرهیزد که اسلام دین میانه است 8*. استقلال رای داشته باشد 9*. سازش ناپذیر باشد 10*. شجاع باشد .  

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه