اخبار ویژه

تشک وگال

کد خبر : 1526
پنجشنبه 6 فروردین 1394 - 09:55

تاریخچه شرکت تشک وگال

شرکت تشک وگال ( پایگاه بسیج کارگری شهید احمدی روشن)

تشک وگال در سال 2003 میلادی فعالیت خود را با همکاری متخصصین ترکیه ای در شهرک صنعتی شکوهیه آغازکرد و علت این انتخاب نزدیک بودن به پایتخت ، فرودگاه و نهایتاً سهولت رفت و آمد تکنسین های ترک بود.در سال های نخست تمامی مواد اولیه ی لازم از قبیل اسکلت و رویه های نقش دوزی شده و حتی کپسول های هوا از ترکیه وارد و با نظر مستقیم مهندسین ترک مستقر در کارخانه صرفاً فرآیند مونتاژ صورت می گرفت و درصد قابل توجهی از تولیدات به کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس و آذربایجان صادر می گردید.

اما در سال های اخیر با تحولات صورت گرفته در سطح مدیریتی و نیز با مساعدت دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به ورود دستگاه های مولد از کشور ترکیه و اروپا اقدام گردید. که این اقدام باعث شد تا فرآیند عملیاتی تولید بیشتر توسط مدیران و مهندسین ایرانی و با نظارت مهندسین ترکیه ای صورت پذیرد. همپنین به صورت مستمر به روز رسانی تکنولوژی ها و نیز دریافت متدهای جدید از آن کشور صورت خواهد گرفت.

اکنون نیز با توجهبه استقبال بی نظیر خریداران ایرانی که بیشتر کیفیت را مد نظر قرار می دهند، درصد قابل توجهی از ظرفیت تولید این واحد در ایران اسلامی عرضه می گردد. در سال 1387 نیز به همت والای مهندسین و تکنسین های ایرانی، عضویت مجموعه در شبکه جهانی کیفیتukas انگلستان و دریافت استاندارد بین المللی ISO9001  از کمپانی URS  انگلستان ارمغانی نو را به صنعت مملکت نوید داد.

همچنین مجتمع صنعتی وگال اولین دارنده شنان استاندراد اتحادیه اروپا CE  در زمینه تولید تشک و محصولات خواب در کشور می باشد. این مجتمع در مجموع دارنده 9 استاندارد معتبر بین المللی می باشد.

هم اکنون مجتمع صنعتی وگال با بهره گیری از 129 نماینده رسمی و انحصاری، یکی از قوی ترین سیستم های توزیع و ارائه ی خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور را دارا می باشد.

 

لازم به یاد آوری است:

این شرکت دارای پایگاه بسیج با نام شهید هسته ای شهید احمدی روشن می باشد که فرماندهی این پایگاه و ریاست شورای اندیشه هم فکری بسیج کارگری سپاه علی ابن ابیطالب(ع) به عهده مدیرعامل محترم این شرکت جناب مهندس حمید رضا عالمی آرانی می باشد.

 

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه