اخبار ویژه

بیانیه سازمان بسیج کارگری استان قم در سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی

کد خبر : 10187
دوشنبه 11 دی 1396 - 13:53

مسئول بسیج کارگری استان قم جناب سرهنگ محمود مرادی در بیانه ای به مناسبت 9 دی ماه و دهه بصیرت فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (صف _ آیه ۸)

ملت رشید ایران اسلامی در سه دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون ی را تجربه کرده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب ، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی باتوجهات حضرت بقیه الاعظم و راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند. نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران ، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهداو امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند.

9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد. نهم دیماه سال 1388 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.
حماسه 9 دیماه تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی بامنحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد .

آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آوردو دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواسته و تصور دشمنان، همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان ، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش نخواهد شد . همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : " این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد" . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
مردم در 9 دی ماه سال 88 در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.
ما بسیجیان و کارکنان سازمان بسیج کارگری استان قم در سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید نظر کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت میکنیم.

((والسلام علی من اتبع الهدی))

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه