اخبار ویژه
بازدید روحانیون بسیجی از کارخانجات صنعتی استان

بازدید روحانیون برای اولین بار در سطح یک گردان از کارخانجات صنعتی استان

کد خبر : 2306
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:07

بازدید روحانیون بسیجی از کارخانجات صنعتی استان در راستای اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان قم  :

برای اولین بار در سطح کشور و در راستایی عمق بخشی و اجرایی نمودن فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص خرید کالای ایرانی و تولید و رونق اقصاد 200 نفر ازروحانیون بسیجی در قالب یک گردان از استان قم در آستانه ماه مبارک رمضان و قبل از اعزام به مناطق مختلف کشور جهت تبلیغ در یک اقدام جهادی از کارخانجات صنعتی استان در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید نمودنند .

در این بازدید برادر پاسدار جواد بداقی به ضرورت و اهمیت خرید کالای ایرانی اشاره نمودنند و فرمودنند با توجه به بیانات حضرت امام خامنه ای رهبر و مقتدای ما و ولی امر مسلمین جهان ما باید هرچه در توان داریم را گذاشته، تا مردم با کالای ایرانی و فرهنگ خرید آن آشنا شوند و از طرف دیگر تولید کننده را نیز تشویق کنیم تا سطح کیفی و کمی کالا های خود را ارتقاء دهد تا کالاهای ایرانی با نوع خارجی خود برابری داشته باشد و بلکه بهتر از آنها نیز گردد. ایشان یادآوری نمودن این فرهنگ سازی علاوه بر اینکه توسط رسانه ها باید انجام شود ، وظیفه خطیری است که به بسیج بخصوص قشر روحانیت در زمان تبلیغ می باشد واز این فرست خوبی که در ماه مبارک رمضان در این خصوص به وجود می آید  می توان بیشترین بهره برداری را در این مورد نمود.

سپس روحانیون در دو گروهان از 10 کارخانه در سطح شهرک بازدید نمودنندکه عبارتند از :1*. شرکت حریرپارسیان 2*. لوازم خانگی تکران 3*. شرکت نبات پایتخت 4*. شرکت تولید نوشیدنی انیک  5*. شرکت تشک وگال  6*.شرکت تولید فرش پارس نگین 7*. شرکت ریسندگی و بافندگی ایران مرینوس 8*. شرکت پتوی لاله مهرگان 9*. شرکت تولید زمان فنر 10*. شرکت تولید کیک و مواد غذایی المیرا

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه