اخبار ویژه

آغاز ثبت نامه یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتر سال 1395

کد خبر : 5031
دوشنبه 28 تیر 1395 - 11:21

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان قم خبر داد:

آغاز ثبت نامه یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتر سال 1395

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از آغاز ثبت نام در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، نصراله بازوند با اعلام این خبر افزود: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش‌تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر شهریورماه 1395 برگزار خواهد شد.

وی درباره اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف معرفی  تعاونی‌های توانمند و الگو و برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی مناطق مختلف هر ساله در سطح کشور برگزار می‌شود.

بازوند افزود: تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون می توانند در 21 گرایش با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، تامین نیاز صنوف‌خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل‌و‌نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش‌بنیان، سهامی‌عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه‌ها، اتاق‌تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی ضمن مراجعه به سایت اعلام شده و تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی، در این رقابت شرکت کنند.

وی با اشاره به شرایط عمومی برای ورود به رقابت انتخاب تعاونی‌های برتر گفت: شرایط اساسی حضور در این جشنواره شامل گذشتن حداقل سه سال از فعالیت تعاونی، سودآور بودن تعاونی، رعایت استانداردهای اجباری تولید یا خدمات در تعاونی، برخوردار بودن کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه، پرداخت حقوق دولتی تعاونی و نیز دارا بودن صورت‌های مالی مصوب و مجامع عمومی سالیانه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم درباره نحوه ثبت‌نام این جشنواره افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در مهلت اعلام شده اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله همزمان با هفته‌تعاون شهریورماه و با هدف تشویق تعاون‌گران برتر در استان البرز همگام با سایر استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

ارسال توسط : استان قم
بازدید
دیدگاه